Sök utbildning 👉

Kan jag välja  Fordons- och transportprogrammet utan förkunskaper?

12 jan 2018
Hej, Jag har blivit väldigt intresserad gällande fordon och transport över lag men jag kan inget om ”ämnet” fordon/transport, kan jag vara i princip helt okunnig om t.ex bilar och motorer men väldigt intresserad och välja programmet ändå?

14 jan 2018

Vad roligt att du har fått ett intresse för det! Det är inga problem för dig att söka programmet. Det kräver inga förkunskaper och det kommer inte bara vara du som börjar programmet utan att känna till så mycket om ämnet. Det viktigaste är att du är intresserad och vill lära dig, då kommer det att gå bra! Här kan du läsa om Fordons- och transportprogrammet: https://www.gymnasium.se/sok/fordons-och-transportprogrammet#moreAboutSearch.